F.A.Q.s

Product Informatie

Hoe weet ik welke maat armband ik moet hebben?

Het is heel simpel om uw polsmaat op te meten. We maken de armbanden namelijk zonder extra kosten op maat. U hoeft alleen maar uw polsmaat door te geven en of u de armband het liefst strak of los draagt. Hoe meet ik mijn pols? Gebruik hiervoor een flexibel meetlint en leg die strak aangesloten om uw pols tussen het knobbeltje en uw hand in. Lees daarna het aantal centimeters af. Heeft u geen meetlint in huis? Neem dan een stuk koord. Leg deze aaneengesloten om uw pols, teken het punt af waar het koord zichzelf raakt en meet de lengte vervolgens op met een liniaal.

Kan de armband afwijken van de foto’s?

Doordat edel- en natuurstenen speciale karaktereigenschappen hebben en elke lading uit de grond uniek is, kunnen de stenen lichtelijk van grootte en kleuren verschillen. We proberen altijd een zo realistisch mogelijk beeld te schetsen. Vinden we dat het verschil te groot is maken we altijd nieuwe foto’s.

Waar staat Voloria voor?

Voloria heeft een unieke betekenis. Deze kan u het beste lezen op de over ons pagina; hier kan u het volledige verhaal lezen.

Zijn het echte edel- en natuurstenen?

De stenen die wij gebruiken, zijn allemaal echte edel- en natuurstenen voor zover wij kunnen controleren. Alle stenen controleren wij op prijs, gewicht en kleur. Daarnaast voeren wij steekproeven uit, door ze regelmatig open te maken. Een bepaalde steen kan een behandeling gekregen hebben, zoals bijvoorbeeld verhitting of lichte bijkleuring. Dit brengt de kleur beter tot zijn recht, maar verandert het feit niet, dat het een edel- of natuursteen blijft. Op de product pagina staat per armband precies waar het van gemaakt is.

Red Tiger Eye is bijvoorbeeld gemaakt van Yellow Tiger eye en daarna compleet geverfd. Al zou u deze steen open maken ziet u dat hij geel van binnen is. Daarom verkopen wij sommige edelstenen niet omdat het zijn natuurlijke uitstraling compleet verloren heeft.

Wat voor kwaliteit zilver is het?

Al ons zilver is 925 zilver; de hoogste graad mogelijk. Dit betekent dat al ons zilver voor uit minimaal 92,5% zilver bestaat.

Betalen en verzenden

Wat is de verzendtijd?

Nadat u, uw bestelling heeft geplaats, gaan wij druk aan de slag met het verwerken van uw bestelling. Daarna maken wij uw armband precies op maat, die u heeft doorgegeven. Vervolgens wordt hij netjes ingepakt en naar u verzonden. Het proces van bestellen tot verzending kan ongeveer 3 dagen duren, de verzendtijd duurt meestal 2 dagen.

Waar kan ik mee betalen?

Het is bij ons mogelijk om via iDEAL te betalen of doormiddel van een bank overschrijving.

iDEAL: Deze betaalmethode is mogelijk voor iedereen met een Nederlandse bankpas en kaartlezer. Bij deze betaalmethode kun je tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

Onderhoud

Hoe kan ik mijn armband het beste onderhouden?

Vermijd enige vorm van contact tussen chemicaliën en uw armband, bijvoorbeeld: parfum, huid crème, schoonmaakmiddelen of zonnebrand.

Vermijd het dragen van de armband tijdens fysieke inspanning zoals sporten. Doe de armband ook af voor het slapen. Vermijd contact met water, wij raden het af om met de armband te gaan zwemmen of douchen.

Door continue contact met de huid veranderd de armband op den duur licht van kleur, dit maakt de armband nog persoonlijker. Met een licht vochtige en zachte doek kan hij schoongemaakt worden.

Waar kan ik mijn armband het beste bewaren?

De edelstenen hebben een bepaalde hardheid, waardoor opbergen of dragen in combinatie met harde materialen krassen kunnen veroorzaken. Bewaar de armband daarom in de bijgeleverde travel pouch zo zijn uw kostbare stenen altijd goed beschermd.

Retourneren en contact

Retourneren?

Vind u de armband toch niet mooi? Dat kan gebeuren. U kan de armband retourneren. Daarna zullen wij het bedrag retourneren, mits het product nog in ongeschonden staat is. Als u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, dient u binnen 14 dagen na ontvangst van het product, contact met ons op te nemen. Nadat u duidelijk heeft gemaakt dat u hier gebruik van wilt maken, dient u het product binnen 14 dagen te retourneren. De retourneer kosten zijn voor uw eigen rekening. Zodra het product ongeschonden is ontvangen, betalen wij het volledige aankoopbedrag binnen twee werkdagen terug.

Als u een product retour wilt zenden, neem dan altijd eerst contact op met info@voloria.nl voor verdere instructies.

Hoe kan ik contact opnemen?

Heeft u een vraag, die wij niet kunnen beantwoorden via onze FAQ-pagina? Neem dan contact met ons op. U kunt contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@voloria.nl of te bellen naar 06-38333449. We hebben geen bezoekadres alleen een verzend- en retouradres.